Dombos edzések – cél a Classic Balboa

Dombos edzések – cél a Classic Balboa

 60 

Miután nagynehezen sikerült kiderítenünk, hogy a Classic Balboa kör milyen hosszú (19,4 km, le tudjuk futni), és arról is megállapodtunk, hogy kibírjuk pár száz sporttárs közelségét, nagyon úgy néz ki, hogy megyünk jövő vasárnap, és lenyomjuk ezt a legendás pályát. Dobzse barátunk is bejelentkezett, hogy szintén kipróbálná magát, és ezúton is kérdezem Izmit, hogy ugye ő is jön velünk? 🙂
A nagy elhatározás után én úgy éreztem, hogy kellene néhány dombosat futni, végülis 829 méter szintról lesz szó. Ennyit itt Érden ilyen kevés kilométerből nem lehet összeszedni, de azért van néhány nagy, sunyi emelkedőnk. Ehavi három futásom mind dombnak volt, kétszer erre-arra kanyarogtam nagyjából 15 kirin át egyedül, szombaton pedig Dobzséval az Anna-hegyre mentünk fel kényelmes beszélgetős tempóban. Az össz szint majdnem megvan ezzel egyszer. A vasárnapi futások sajnos elmaradtak, esett mindig valami az égből (havazásban nem bírok futni továbbra sem), meg Lemúr Mikit is kiütötte a zöld ász. Jobbulást neked pajti!
A Balboa futásra körül nagyon szigorú a szervezés, ezért őrült módon kajtatok egy szürke kapucnis mackófelső után és kicsit félek, hogy mi lesz hanem kapok…

Másik kiírás: http://www.terepfutas.hu/hu/balboa-koer/balboa-tudnivalok/classic-balboa.html

Facebook esemény pólórendeléssel: https://www.facebook.com/events/581805595169735/

20 thoughts on “Dombos edzések – cél a Classic Balboa

  1. En a K100-ra keszulve kezdtem ismet futni es egyre jobban tetszik :)ezt a versenyt keson vettem eszre, de igazabol pont elotte volt kisebb kihagyasom, nem tudom hogy ment volna. Namindegy, ha jobbra fordul az ido majd belekostolok a terepfutasba is, mint olyan…
    (Zarojelben jegyzem meg: titeket is olvasva jott meg a kedvem a futashoz…)

  2. @Tajha: minden nap nem kellene futni, egy-egy pihenőnap mindig kell, akkor fejlődik és regenerálódik a szervezet. Jó ütem pl ha futsz egy keményebbet a komfortzóna fölött, másnap egy pihentetőt komfortzónán belül, utána meg egy nap pihi. A kemény edzés lehet attól kemény, hogy hosszabbat futsz, vagy attól, hogy gyorsabban a megszokottnál. Van ez a Futók kézikönyve című mű Bozót fordításában, abban egészen jól le van írva ez a szisztéma, persze netről is be lehet gyűjteni ugyanezeket az infókat, csak azt nem lehet a klotyón olvasni. 🙂

Vélemény, hozzászólás?