A hátunk mögött – 2011 április

A hátunk mögött – 2011 április

 11 

 Azt hiszem, sikerült előállítanom a lehető legrondább Excel-grafikont. Íme:

A mellékelt ábra azt mutatja, hogy áprilisban Rrróka sporttárs 64 km-t teljesített (három futásból), én meg 112-t (négy futásból, köztük egy maraton és egy Velencei-tó kör). 

Megelégedéssel tapasztalom, hogy habár Rrróka szebb grafikonokat gyárt, mint én, a múlt hónapban sikerült jelentősen megnövelni az előnyömet. Előre a végső győzelemig! Bis zum bitteren Ende!

18 thoughts on “A hátunk mögött – 2011 április

  1. ez nem ronda, hanem retró. 🙂
    az első négy hónapos adatok alapján technikai elemzéssel nem tudunk értékelhető trendvonalat húzni, így nem alkothatunk hosszú távra előre mutató trendcsatornát. fundamentális elemzéssel azonban arra következtetésre juthatunk, hogy ha az előző években havonta stabilan kevesebbet teljesítő szereplő összesen nagyobb hozamot ért el, akkor prognosztizálható, hogy a nagyobb havi teljesítésekkel nagyságrendileg jobb eredményére számíthatunk.

  2. Csúnyán lemaradtam áprilisban, mert két hetet pihentem sérüléssel. De most májusban belehúzok, már 572 kilinél járok.

  3. Nekem kb. 120 km lett az április, mégis szar formában vagyok. Bár a tegnapi 32 km-s hegyi nyomuláson az emelkedők egészen jól mentek. Persze így is elgondolkodtam, hogy terepfutásnak, vagy túrázásnak írjam be az edzesonline-on. Futás lett. :)))

  4. @Lemúr Miki: Most heti 3×16, amiből az egyik fel fog menni 30-ra július elejére. Legalábbis vérmes reményeim szerint.
    @BGy:
    Úgyszintén. Valami elképesztő, 6’50”-es tempóban tolom a 16 kiliket. Igyekezem nem idegesíteni magamat, azzal próbálom lenyugtatni magamat, hogy ez most alapozás, és ugye “Gyorsan akarsz futni? Fuss lassan!”. Most ez a szlogen, meg az, hogy el kellene kerülni az újra lesérülést, nemkevésbé a túledzettséget is. Első 5-6 kilin majd belehalok, olyan izomlázam van, a 8. kili után meg mintha kicseréltek volna. Az az érdekes, hogy akkor sem futok lényegesen gyorsabban, viszont eltűnik a fájdalom és nagyon élvezem.

  5. @pannonfunk: és mennyi a pulzus 6:50-es kiriknél?

    @Dobzse: @norcsifut: azt jelenti, ha Lemúr Miki többet fut mint én, akkor nagyon le fog nyomni, mert eddig is lenyomott, pedig kevesebbet futott. 🙂 szerencsére nem szakma, csak hobbi. 🙂 hallgassátok ti is a Milliók reggelire műsort minden reggel a Radiocafe 98.6-on, jó fejek és még hazsnos dolgokat is lehet hallani pénzügyek terén.

  6. @rrroka: Sajna nincs pulzusmérőm, majd kérek szülinapomra. De nem lehet nagyon magas, mert 7-8 lépés alatt van egy ki- meg belégzés. Izomból fáradok el, azért nem tudok gyorsabban futni, tüdőből, meg keringésileg bírnám még fokozni, de nem is nagyon akarom, meg tényleg jelez a vádlim meg a combhajítóm, hogy ez sok lenne.

  7. @rrroka: Szerintem csak két hét kihagyás utáni elég erős visszatérés az oka. Pl. múlt pénteken már nem volt izomlázam az első körön. Végre elállt az eső, megyek is ki a szigetre teszteni. Ha ma lenne izomlázam, akkor rákérdezek a fent javasolt fórumon, hogy ez mi.

  8. @rrroka: Na, kérem, 6’21”-es tempó lett, az utolsó 2-300 métert meghúztam, mert 1:42-n belül akartam beérni, meglett. És nem volt izomlázam az első körön. Úgyhogy szerintem nem vészes a helyzet. Inkább azon tűnődöm, hogy mekkora távoktól kellene elkezdeni frissíteni és mit. A 19 kilométeremen már vizet pótoltam, a 16-ok még mennek frissítés nélkül is lazán.

  9. @rrroka: Szerintem majd erről fogom megkérdezni az index fórumon a hozzáértőket 🙂 Ezen a héten meg jövő héten csak félmaraton lesz a pénteki penzum, két hét múlva viszont már 24 kili. Félmaraton megy még csak szájöblítéssel, pár korty vízzel, de fölötte majd kell valami izoital meg energiabevitel. Vivicittán görcsölt a gyomrom egy fél percig, amikor 16 kilométernél ittam pár korty vizet, gondolom, hozzá kell szokni, hogy futás közben emésszek, meg felszívódjon a magamhoz vett étel/ital.

  10. @pannonfunk: azt fogják mondani amit én, hogy ahogy igyál ahogy szükségét érzed. 🙂 Félmaratont lehet futni frissítés nélkül, de az optimálisabb teljesítményhez jól jön a pótlás. Amire szerintem vigyázni kell, az az általad említett gyomorgörcs mellett az, hogy ne az orrába töltse az ember az innivalót, de ne is kelljen megállni, mert szar utána felvenni megint a tempót. ezért jobb a saját frissítő futóbarát szipóka kialakítással, viszont azt meg cipelheti az ember.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük