14 km hajnali hétkor

14 km hajnali hétkor

 30 

A kedd délutáni futást késői hazaérés miatt szkippeltük, így Dobzséval szerda hajnali hétkor találkoztunk, és a Duna-gát felé vettük az irányt. Kicsit hűvös volt, de mire leértünk elmúlt. A pulzusmérő rajtam volt, így igencsak megijedtem, amikor nullát mutattott az M6-os alatt áthaladva. 🙂 Tök para. Nem tudom mi van az autópálya betonjában, de később a nagyfeszűltségű vezetékeknél nem írt ilyeneket.

Végül 1:11:44 alatt teljesítettük a 14 kirit, ami 5:08-as tempó, és végig tudtunk beszélgetni, az átlagpulzus pedig a  barátságos 150 alatti zónában maradt. Teljesen jó.
Közben megbeszéltük, hogy el kéne kezdeni a Dobzse titkos mestere által készített szuperbrutál edzéstervet, amellyel heti két futással lehet készülni a 4 órán belüli maratonra.
10 hetes terv, a szeptemberi SPAR maratonig pont kétszer lehetne megcsinálni…

idő: 01:11:44
táv:
13.96 km
tempó: 05:08
edzésnapló: http://edzesonline.hu/edzes/364299

21 thoughts on “14 km hajnali hétkor

  1. Erre az edzéstervre kíváncsi lennék.
    Pl. 8. hét: szerda: 25km 4percesben szombat: 30 km 4:20ban.
    Na ilyen hétből csinálsz tizet, tuti megvan a 4 órán belüli idő 😀

  2. A marathon.blog elhalt egy kicsit, úgyhogy így osztom meg a teljesen eklektikus felkészülésem (jó tudom, hogy ha csk gondolok rá, azt még ne hívjuk felkészülésnék). A samsung zöld terep félmarathont 1.53.11 vagy valami hasonló idővel végeztem, majd ha fent lesznek a hivatalos eredmények, akkor azért ellenőrzöm. DE HÁT ez még mindig csak a fele annak, amit csinálni akarok!!!!!

  3. @rrroka: Ha jól emlékszem, ötszázvalahány méter szintkülönbség volt a honlapon … de tényleg nem tudom, mert ez a szám nekem semmit nem mond. Inkább azt magyarázom a terepviszonyokról, hogy sajnos a lejtő is meg az emelkedő is elég koncentráltan volt jelen, vagyis hosszú és meredek. De tetszett az egész a tűző nappal meg az óriási porral együtt. Nem szenvedtem annyira, mint amennyire ijesztgettem magamat.

  4. Bepróbálkoztam én is ma délután ezzel jó kis hajnali körrel, gondolom mondani sem kell, hogy visszafelé a domb tetején az SZTK-nál megállt a tudomány, így az ízületeim védelmére ráhúzott mondvacsinált ürüggyel le is álltam 12-nél:(

    Szégyen…

  5. @bagolybagoly: le a kalappal, gratulálok!
    Mi a Borvidék félmaratonon voltunk, szintén 500m körüli szint mellett 2:10 körül futottam (többiek 1:40 és 2:04), és a vége még így sem esett valami jól 🙂

  6. @bagolybagoly: az már jó sok szintnek számít. én itthon ha a nagyon dombos pályámat futom, akkor 250 m körül van a 20 kiriben. Orfűn szépen fejre állítottak a dombok, pedig nem voltak annyira vészesek.

  7. @DERRICK: nem emeltél kicsit sokat? az nem baj, ha bele kell sétálni néha, de nem szerencsés úgy edzeni, hogy mindig előforduljon, mert akkor azt jelenti, hogy túl gyorsan futod az edzéseket és töredék fejlődét érsz csak el, mintha lassan futnál. nem pulzusmérővel futsz?

    @Navixaf: az jó kis verseny lehetett, engem is vonzott, főleg a fröccs része, de aztán logisztikailag nem tudtuk volna kivitelezni.

  8. @rrroka: Ah, vissza az egész! Most néztem az eredménylistát. Nem 53.11 hanem 53.51, és a táv se 21 km, hanem kb 2.5-tel kevesebb. Háááát! Egyszer akarom rendesen megcsinálni, és akkor is ez ven :)))))))

  9. rrroka:

    Akkor az említett midnight running ajánlatok:

    A héten éjszakás leszek péntektől, így ezen a héten csak két futás van betervezve, holnap 8,5 km, csütörtökön pedig 11 km, a hosszabb verzió a héten elmarad 🙁

    Kezdés gyermekfürdetés és fektetés után 20.30-kor a Berzsenyi utcai futóhadiszálláson

    a tempó gyászos lesz, főleg hogy nem viszek zenét…

  10. @Bozót: Bor-szempontból nevezzetek nyugodtan csirkének, mert meglehetősen óvatosan bántam vele.
    Mi viszonylag nagy társasággal levonultunk már szombaton, a kemény mag vacsi előtt tolta erősen a páleszt (szénhidrátfeltöltés, yeah!) én meg egy kb. deci rosét engedélyeztem magamnak (fincsi volt), azt is pizza után. Ha kicsit többet iszom az ideálisnál, szarul alszom mindig, és másnap délutánra megfájdul a fejem – no ez félmaraton mellé nem hiányzott 🙂 Így is felébredtem az éjszaka közepén, hogy vattát köpök…
    Futás közben is ellenálltam a piának (hiába írta a rajtszámon, hogy “Fröccsözz Navixaf!”) mert az asszony már délelőtt elkezdett duruzsolni, hogy akkor ugye én vezetek haza meg a szervezők is óva intették a fröccsel frissítéstől azokat, akik nem ehhez szoktak(leghamarabb a 20. km után javasolt).
    Mindenesetre tényleg jó buli volt, pláne így társasággal, 2 napra véve. Azért én inkább hegyvidék félmaratonnak nevezem magamban 🙂

  11. @DERRICK: a csütörtök 11km összejöhet részemről asszem. ma már megyek hajnali félnyolckor Dobzséval.

    @Bozót: engem is vonzott volna kóstoló, de egy már egy kisebb fröccsözés után is sajnos három napig használhatatlan vagyok. így mostanában ezeket ki is hagyom.

    @Navixaf: ahogy hallom a majdnem 600 méter szintet, lehet ez nyugodtan hegyvidéki. 🙂 a fröccsözéssel vigyázást jól tetted. lehet másnaposan futni, néha még jót is teszt, de a következő napok elég keservesek tudnak lenni.

  12. @Navixaf: Csirke! :))))

    Persze nem egyformán hat ránk az alkohol.Jobb óvatosnak lenni.
    A fröccsöt én meg se nagyon érzem, pedig nem vagyok egy nagy alkesz 🙂 A lényeg, hogy minőségi bor legyen, ne pancs. Ha mégis sok lett, max nem kell esti mese :))
    Mi végigittuk a frissítőket, plusz néhány gazda kihozta a saját borát a pincécskéje elé, hát azokat muszáj volt megkóstolni!Kár, hogy a célban nem volt még egy kis frissítő 😛

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük