A hátunk mögött – 2012 június

A hátunk mögött – 2012 június

 29 

Júniusban Lemúr Miki annyit futott amennyit szokott mostanában futni, 43,5 km a teljesítménye, benne Brutálfutás, amit szívem szerint kettőnek vagy háromnak számolnék. Én rapszodikusan csapkodok idén a 40 és a 120 kilométerek között, most egy nagyjából átlagos 86.5 kirit teljesítettem. A hosszú futások valahogy elmaradtak, úgy állunk, hogy ha maratont szeretnénk futni ősszel (én nem vagyok benne biztos, Lemúr Miki?), akkor most kellene elkezdeni kicsit szorgalmasabban, vagy legalább következetesebben edzeni, mert minden futóismerősünk csúnyán el fog picsázni, hiszen 200-300 kilométereket futnak, mi meg még a felét sem, együtt.  Mindennek erős gátat szab a huzamosan 35 fok fölötti hőmérséklet, a sok munka és részemről komoly motiválatlanság is.
Majd a jövőhéten, majd a jövőhéten.

hatunmogott_2012junius.jpg

19 thoughts on “A hátunk mögött – 2012 június

  1. Az a vicc, hogy még ennyi edzéssel is jobb maratont fogtok futni, mint én 🙂

    A meleg borzasztó demotiváló tud lenne, ideig-óráig azt lehet csinálni, hogy felkelek ötkor, de amikor ötkor 28 fok volt, akkor csak azért mentem futni, hogy hamár felkeltem…

    De most lehűlt a levegő 🙂

  2. @rrroka: Hát ne is. Ma csak egy átmozgató 16 kilinek vágjál neki, aztán jöhet a többi 🙂 Így folytatjátok, jövőre Velencei tavon face-to-face lesz, nem ám ilyen adjunk 20 percet szegény kezdő pannonfunknak :))))

  3. @rrroka: Jövő héten kell elkezdeni a 12hetes felkészülést! Én heti 4el, 3hétköznap reggel 1 óra 6tól 7ig, szombat vagy vasárnap reggel 6-8ig. Elsőmön szeretnék javítani valamennyit októberben. (2011 márc, 4h33min) Tudnod kell: Érden érdemes 🙂

  4. @Izmi Tom: Bizony, jövő hét! 🙂
    Nekem 4×3 hét mikrociklus, Vajda Zsuzsi-féle koktél, hétfő 16, benne fartlek, kedden mozgáskordináció-javító szigetkétkör nagyon lassan, szerdán két kör, benne 5’00”-5’10” körüli kilométerekkel legalább 1 kör (ez lesz most résztávozás helyett), pénteken kényelmes 16, szombaton hosszú, 26, 32, 37 km-ek, versenyközeli tempóban (5’35”-5’45”).

  5. @rrroka: Én a tudomány csodája vagyok, és simán rácáfolok 🙂

    Még mindig úgy vagyok, hogy egyszerűen ami nem kényelmes futás, attól nagyon hamar kikészülök. Most a héten napi 16-okat futok, hogy ne tunyuljak el, a nap többi részében alszom, olvasok, strandolok, és így az 5’45”-5’50” közötti a kényelmes. Csak annyi kellene, hogy maratonon 30-35 km-ig tartsam az 5’30”-5’35” közötti tempót, akkor nem lassulok le a végére annyira, hogy ne jöjjön ki a teljes távra a bűvös 5’41″/km. De az 5’30”-5’35” az 10-15 mp-cel gyorsabb a per pillanat kényelmesnél. Szóval határeset, de van rá remény, hogy meglesz. Ha megint 30 fok lesz, akkor tuti, hogy nem, de ha olyan idő lesz, mint amilyen pl. ma van itt Sopronban, akkor nagyon jó esélyem van rá.

  6. @futobotond: Én aztán ugyan nem szenvedek 🙂 Olyan jó volt a héten minden reggel 16 kilit futni, szép kényelmesen 1 óra 32-34 perc alatt, kivéve kedden, amikor elvert az eső, de holnap hajnalban azt is bepótolom 🙂

  7. @rrroka: Nem is, csak ma reggel is szép idő volt, és elmentem futni 🙂 A héten nyaraltunk, és kezd túl sok lenni úgyis a punnyadásból, tegnap egész nap esett az eső, kivéve abban a másfél órában, amikor elmentem futni. Játszottunk, olvastunk, ettünk, nem csináltunk semmit.

  8. @pannonfunk: Én is a hajnali 15-18 km-ek nagy barátja vagyok. No, nem mindennap, de azért elég gyakran. Kicsit nehezít a 8 órás munkakezdés, ezért sportosan korán kell keljek (futi+utazgatás+zuhi, stb…). Viszont talán családbarátabb dolog, mint az estéket elfutni. Nálam, most szépen gyűlnek a 300+ -os hónapok. Nem gondoltam volna 2-3 éve, amikor szuszogtam, mire fölkapaszkodtam a harmadik emeletre…

  9. @pannonfunk: jóvan, ezt csak ugy mondtam 🙂

    @futobotond: én ha reggel sokat futok akkor nem fog az agyam, és legalább egy órával kevesebbet tudok hatékonyan dolgozni, az meg most nem a legjobb. 🙂 már a pénteki 8 km is megnehezítette a dolgomat, így nekem jobb ha délután megyek futni.

  10. @rrroka: Pont ez a lényege a reggeli futásnak. Ha az embernek már reggel fog az agya, akkor már azonnal sok kárt okoz a nemzetgazdaságnak. Ha csak tompán ücsörögsz, akkor nincs ilyen veszély :). Kicsit komolyabban: korábban nekem sem jutott eszembe reggel futni, de egészen rákaptam, friss vagyok utána. Egy hátulütője van: nagyon éhes vagyok délelőtt 🙂

  11. @futobotond: @pannonfunk: hát lehet hogy nem sokat edzettem mostanában, de 8km 6 perces tempó biztos nem megerőltető, szóval csak nem túlhajtásról van szó. de nem vagyok ellene, csak mértékkel. mi most magunknak dolgozunk, abba nem nagyon fér bele 1-2 óra hatékonyságcsökkenés.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük